Om en vecka...

...Då ska jag och Josefine rida i gruppen efter Julia :) Jag ska säga till våran ridlärare på måndag att jag och Jossan tänkte rida då. Men jag tror att man måste ringa, men hon sa förut när vi pratade med henne att vi skulle säga till henne, så jag gör väl det. Jag ska somsagt börja rida på fredagar klockan 17.00, fast det är till vårterminen. För min grupp som jag rider i nu ska bli omgjord till dressyr special.
 
För Josefine skulle vilja rida på våran ridskola, så hoppas det går bra för henne på fredag. Håller tummarna för henne att hon kan börja i den gruppen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0