Jag önskar du kom tillbaka till mig

Det är svårt att le varje dag. När jag aldrig är 100 % glad... Jag försöker skratta, men varje gång jag gör det tänker jag på dig. Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta... Jag gråter mig till söms 3-4 gånger i veckan p.g.a att jag saknar dig ♥ Det är ett stort hål i mitt härta och ha varit sen den 12/8-12. Jag hoppas du har det bra uppe i himmelen, för själv här på jorden mår jag inte så bra.
 
Jag tänker på dig som mest när jag ska sova, då kommer alla minnen upp. Då jag börjar gråta... Jag önskar verkligen jag kunde spola tillbaka tiden. Du blev bara 6 år. Jag älskar dig Enzo, och jag saknar dig något fruktanstvärt mycket! ♥
 
 
Alla kan omöjligt vara glad heeela tiden. Och jag var bara tvungen att lätta på hjärtat lite ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0