Imorgon blir det ridning!

 
Gud vad snabbt denna vecka har gått, tycker jag! Jag kommer ihåg i måndags när jag tänkte, "ååh vad skönt det är bara måndag idag. jag har en hel vecka att få slappa och slippa alla läxor!" Och nu är det redan söndag :O Imorgon iallafall är det somsagt måndag. Vilket betyder att det är ridning för min del. Jag hoppas som vanligt att jag får Glitz. Skulle också vilja få Fiffi, för älskar hennes sadel och hennes "kropp byggnad" tycker hon är super skön att rida. Och det bästa är att efter våran lekton ska alltid alla hästar in i stallet igen. Då får jag mysa med henne i boxen, hihi! :) Men vi får se vem jag får imorgon, ni ska iallafall såklart få reda på hur mitt ridpass såg ut.
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0