Hur stallet ser ut

 
Tog detta foto från Glitz spilta. Ville visa er lite hur det ser ut i stallet där jag rider! Ska ta mer foton av resten av stallet någon annan gång. För det här är bara 1/3 av hela stallet. Resten är åt höger, fast den ena delen av stallet är bara privat hästar. Men jag ta ta ett foto och visa er iallafall. Vi får såklart gå där och hälsa på hästarna, fast vi får inte gå in till hästarna för det är ju någon som äger han/hon. 
Jag kan också visa var Fiffilina står. Hon står nämligen utanför stallet. Så jag kan ta ett foto där med så får ni se var min bebis står :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

jättefin blogg, rider också på solna med mitt gymnasium :)

2012-11-04 @ 15:05:58
URL: http://sarahermansson.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0