Home from the movie

 
Hello, i´m home now! Jag kom hem för ungefär 30 minuter sedan. Jag tyckte filmen var helt okej, men Eclipse är fortfarande min favorit utav alla Twilight filmerna ;) Jag tyckte det var bra att det var ett bra slut! Mer ska jag inte säga om filmen, för er som kanske inte har sett den vill kanske inte att jag berättar om hela filmen, haha.
 
Men mina morgon planer ser ut ungefär såhär: skola & sedan åka och rida. Jag önskar att det kunde vara en till helg dag... Imorgon på ridningen hoppas jag att jag får Vince igen. Var sjukt kul att ha honom fast jag blev väldigt irriterad på honom i slutet. Hoppas jag får honom imorgon iallafall.
 
Nu tänkte jag ställa fram några inlägg till er under dagen imorgon. Annars ska jag försöka hitta någon film jag kan kolla på eller så. Hoppas ni får en bra söndagskväll så hörs vi imorgon, puss! :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0