Hästen som jag kommer att sköta om!

Lillponnyn till vänser är han som jag kommer att sköta om!
 
Igår så släppte ju Nette "Den stora nyheten" här på bloggen! Om ni inte har läst det, så är det nämligen så att jag och Nette kommer i fortsättningen ta hand om två små shettisar. :) Allt är inte helt spikat till 110 procent än, men med största sannorlikhet så kommer vi att ta hand om dessa små ponnysar. 
 
Nette ska ju då ta hand om lille shettisen Tobbe och jag kommer att ta hand om en liten shettis vid namn Jerker!
Jerker är en liten gubbe på 19 år, men jag tycker ärligt talat att han betedde sig som om han var tio år yngre! Posetivt menat då... ;) 
 
Vi var nämligen och träffade shettisarna i förrigår och jag fick lära känna Jerker och pyssla om honom. Jerker kommer att förbli min häst som jag kommer sköta om & jag ser verkligen fram emot att skapa ett band med den lille shettisen. Vilken personlighet han hade måste jag lova! Världens sötaste!
 
Jag kommer att börja med och lära känna honom till att börja med, sedan kommer tömkörning att stå på schemat. Efter tömkörningen så är tanken att jag komma att börja köra honom också! RIKTIGT roligt måste jag säga!
Detta kommer att kännas och bli helt toppen, det garanterar jag!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0