Fredags morgon/förmiddag

 
 
Goooood morgon! Har precis gått upp ur sängen, och sitter nu i soffan och bloggar. 
Idag har jag faktiskt planer :D Först ska jag äta frukost, sen ska jag gå ut med Angel. Sista gången nu då... Eller sista gången jag tar henne på vardagarna. Ska sluta med det nu under "vintern" för fryser sjukt mycket när man är ute med henne. Och är under tidspress vilket är lite jobbigt... Men kommer börja igen mot våren ;) 
 
Iallafall när jag har gått ut med henne ska jag sminka mig och, fixa mig med andra ord. Sen går jag till pappa för att hämta pengar samt lämna min dator. Sen går jag över till Frida, då vi åker in mot gallerian och ska handla lite kläder. Tänkte kolla lite nu över internet om jag hittar något. För Frida ville ha nya kläder så följer med, hoppas jag också kan hitta något roligt. Om jag hittar något får ni såklart se vad!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0