Fått lite nya ridsaker av mamma!

 
Igår när jag kom hem från ridningen gav mamma mig en påse från hööks. Hon hade nämligen åkt och handlat lite saker till mig medans jag red! 
 
Jag "öppnade" påsen idag, orkade nämligen aldirg kolla vad som var i den igår. När jag kollade i den idag såg jag att jag har fått ett nytt ridspö, ett par ridvantar och ett par vinter ridskor :D
 
Man kan också ha dom i lera osv. Dom är också fodrade vilket jag gillar. Jag har nämligen börja frysa väldigt mycket om mina små tår när jag rider. Får se dock om jag ska rida med dom eller om jag ska ha dom när jag är med Tobbe eller bara i stallet ;) 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0