Om mig, Julia


Hej & välkommna till
min och Nettes nya blogg! Jag tän
kte börja med att berätta lite kort om mig själv, så ni vet vem jag är! Jag heter då Julia och är 13 (snart 14) år gammal. Jag är bosatt mitt i Stockhom & går i sjunde klass tillsammans med Nette. Mitt stora intresse, som jag och Nette delar tillsammans, är såklart hästar och ridning. Det kommer ni absolut att märka i vår blogg. Förutom hästar & ridning, så är jag intresserad av foto, djur, vara med kompisar, shopping, osv.
Jag rider en gång i veckan på ett stall som ligger alldelles i närheten av där jag bor. Jag har ridit sedan jag var 7-8 år men gjorde ett uppehåll när jag var runt 10 år men började igen när jag var 12.
I bloggen så kommer ni att få läsa mycket om en häst vid namn Sevel som är en fuxfärgad hingst med en mankhöjd på 163 cm. Han är den underbaraste häst som jag vet, är dock inte skötare på honom då man inte kan vara skötare i vårat stall. Jag kommer även ha en D-ponny vid namn Måne som sommarhäst i sommar, så honom kommer ni också att få läsa om!
Denna blogg är tänkt att vara en riktig hästblogg, så denna blogg rekommenderas främst till hästälskare!  Jag och Nette ska försöka uppdatera så bra som vi kan, flera gånger om dagen! Vi hoppas verkligen att ni kommer trivas & vi ska göra vårat allra bästa för att detta ska bli en sådan bra blogg som möjligt!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0