Vit Black ♥

Hej, jag tänkte berätta om min favoritfärg på hästar! Som ni ser på bilden är det vitblack. Det är när hästen har vit man och är tillexempel brun/svart på kroppen eller tvärtom.
Jag vet inte riktigt när jag började gilla den färgen så himla mycket. Jag tror att jag började gillade den som mest när jag såg bilder på google. Det kanske var för ca 1 månad sedan. Jag tycker verkligen dem är jättefina, skulle vilja testa att rida en häst som är vitblack! Eller bara rykta någon. Tyvärr har vi ingen på ridskolan som är vitblack...
Det skulle vara en dröm när jag blir stor att äga en vitblack sto eller en hingst!

Kommentarer
Postat av: Thea

Tack ock desamma

2012-06-14 @ 16:45:40

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0