Vill rida NU!

♥ Jag och Julia ♥
 
Hej! Ni får ursäkta mig att jag inte bloggade igår, men hade inte tid m.m...
 
 
Jag har nu inte ridit på 4 dagar (Haha är inte så länge sen!), men gud vad jag saknar det! Jag är så van att rida varje måndag, men inte nu på sommarlovet för nu har alla hästar gått på sommarbete. Ni vet inte hur sugen jag är på att rida! Eller bara att vara med hästar, men jag får vänta tills den 10 Juli somsagt.
Men det känns så långt, men har inte så mycket val. så jag får hoppas på att tiden går snabbt!
 
Det känns enligt mig som om det var kanske 1 veckan sen jag var med Julia i Norrland, men egentligen var det 4 dagar sen. Men somtur är så kommer Julia snart hem därifrån, så hoppas vi kan träffas och umgås lite när hon är hemma! Hon kommer hem den 4 Juli om ni undrar!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0