Toppen sommar!

Japp, jag kom på det ganska nydligen. Det kommer bli en mycket "hästsommar"!
Först åker jag upp till Julias land i 2 veckor, där hon ska ha en häst under sommaren. När jag kommer hem från hennes land så är jag antagligen hemma i några dagar. Sen åker jag till min moster som har 4 hästar! Jag är kanske där i cirka 1-2 veckor. När jag kommer hem därifrån så ska jag till Josefines landställe, där hon har foderhäst!
Så med andra ord, jag kommer att vara mycket med hästar den här sommaren!!

Vad ska ni göra i sommar?






Kommentarer
Postat av: anna

låter härligt med en bra hästsommar! :)



svar; jadå, roligtroligt :)

2012-06-10 @ 23:42:41
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åka och träna fälttävlan i nyköping med hästbussen, shoppa till ponnyn och bada med honom :) eller aa, rida typ honom varje dag

2012-06-12 @ 08:55:56

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0