STORA planer inför sommaren!


Hej, bloggläsare! Jag tänkte berätta lite om planerna inför sommarlovet! Det är ju sommar nu och sommarlov om bara några dagar så tänkte berätta!
För det första så är det helt bestämt att Nette ska följa med mig och familjen upp till vårat landställe - där jag kommer ha en häst i sommar! Mina grannar äger en hästgård, där jag kommer hyra stallplats till min sommarhäst som jag ska ha. Ponnyn som jag ska ha heter Måne och är en D-ponny. Jag hyr honom från en ridskola i närheten! Det kommer bli hur roligt som helst. Jag har varit och hälsat på honom, då han verkligen var världens mysigaste och snällaste häst!
Jag, Nette och familjen kommer att åka upp till landet om 10 dagar, och kommer vara där i lite mer än två veckor. Efter det så åker vi ner till Stockholm då jag ska ha semester med mamma i över två veckor och ha det mysigt! Efter det så åker jag upp till landet igen i 3 veckor och tar hand om Måne!
Jag känner på mig att den här sommaren verkligen kommer att bli jättebra! Jag har alltid drömt att ha en egen häst en hel sommar och nu går den drömmen i uppfyllelse! Har dock varit tvungen att spara pengar i snart över ett år, men det är det ju verkligen värt!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0