Såhär blir min sommar, i detalj!



Jag tänkte berätta lite för er om hur min sommar kommer att vara, i detalj. I inlägget kommer jag också att nämna lite för er hur uppdateringen kommer se ut under de olika veckorna i sommar. Så läs nedanför!

Vecka 25 (Nästa vecka) - Både jag och Nette kommer att nästa vecka vara på mitt landställe i Norrland. Vi ska självklart bada och sola en massor, men framför allt vara med Måne och rida honom eftersom att han kommer vara min foder/sommarhäst under sommaren! Vi kommer rida ut hur mycket som helst, ta hand om honom, och ha det hur bra som helst! Uppdateringen: Varken jag eller Nette kommer nog att kunna uppdatera särskillt bra nästa vecka. Jag är ledsen att säga det här, men det blir nog högst ett inlägg om dagen. När jag har en sommarhäst där uppe och det är sommar så vill man ju inte riktigt sitta inne vid datorn på dagarna.
Vecka 26 - Både jag och Nette kommer vara kvar den veckan uppe i Norrland och då så kommer uppdateringen vara likadan som veckan 25.
Vecka 27 - Jag och Nette stannar en litenliten bit i Norrland in på den veckan också, sedan så åker vi flygplan hem! Då kommer jag att vara hemma i Stockholm och hitta på saker med vänner med framförallt med mamma efter som att vi inte kommer ha så lång semester tillsammans. Uppdateringen: Uppdateringen lär bli bättre den här veckan än de tidigare två veckorna. Uppdateringen kommer dock inte vara på topp eftersom att man inte vill sitta inne en solig sommardag eller sommarkväll vid datorn. Det tror jag nog att ingen vill.
Vecka 28 & vecka 29 - Jag är hemma i Stockholm båda veckorna och det kommer vara som tidigare veckan att jag kommer vara med vänner och med mamma. Det blir roligt! Uppdateringen kommer vara den samma som vecka 27.
Vecka 30, 31 & 32 - Alla de veckorna är jag med familjen i Norrland och hos sommarhästen! Mysigt. Uppdateringen: Uppdateringen kommer antagligen vara ett inlägg per dag FRÅN MIN SIDA. Men jag ska försöka hinna med!
Vecka 33 - Jag kommer att vara hemma i Stockholm denna vecka och har inga speciella planer för denna vecka! Ta det lugnt och ladda inför åttan! Uppdateringen: Uppdateringen kommer nog att bli riktigt bra denna vecka från min sida!

Så kommer altså mitt sommarlov och min uppdatering att se ut. Jag hoppas att ni har överseende för att uppdateringen inte kommer att vara på topp under sommarlovet, men jag hoppas att ni inte slutar läsa bloggen för det! Jag kan trösta er med att min kameraladdare har kommit så det kommer att bli FULLT med bilder!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0