Rolf Göran Bengtsson - En idol och förebild!


Jag tänkte bara berätta om en stor idol och förebild som jag har. Som rubriken säger så är det ju Rolf Göran Bentsson. Han är en otroligt stor förebild och jag skulle verkligen vilja bli som honom! Han har ju vunnit EM, deltagit i OS, osv. Jag vet inte jättemycket om honom, men jag vet att han är en helt sjukt duktig ryttare! Hans hästar är ju även helt otroligt fina! Jag vill verkligen bli lika duktig som Rolf Göran Bengtsson.
Är det någon av er bloggläsare som har honom som idol eller förebild? Kommentera isåfall gärna, skulle vara roligt att läsa!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0