Om gårdagen!

Sessan
 
Hej, alla våra läsare! Igår så var det så att jag hade bestämt att jag skulle skriva om dagen igår under kvällen, men jag hann tyvärr inte med pg.a jag helt enkelt inte hann. Men jag slänger in ett litet inlägg om gårdagen nu istället!
 
Igår så började jag dagen med att cykla 5 km (en halv mil), i motvind. Det var ju inte det roligaste, om man säger så. Men vad gör man inte för att vara med Måne?.. 
 
Måne skoddes igår också, men han var väldigt odygdig, haha. Han är ju visserligen en unghäst, men han betedde sig som om han aldrig hade blivit skodd tidigare. Det är dock svårt att bli det minsta sur på den sötnosen!
 
Måne blev inte riden igår med tanke på att han blev skodd och försäkerhets skull så fick han stå i hagen på vila. Jag hjälpte istället till med lite saker på gården, blandannat så ryktade jag både Tardee och Sessan! 
 
Under eftermiddagen så cyklade jag 5 km tillbaka hem & åt middag. 

 
Så såg somsagt min dag ut igår, dagen var lyckad även fast att det inte hände så mycket! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0