Min dag igår

Eftersom jag inte han och blogga igår så tänkte jag gör enn inlägg om vad jag gjorde igår!
Mamma ringde och väckte mig klockan 12.00 och sa att hon var utanför dörren, jag flög upp ur sängen tog på min min morgonrock och släppte in henne. Jag hade glömt att hon skulle komma vid 12.00 för vi skulle åka till Peter (hennes "pojkvän") så jag kastade på mig lite kläder och så.
 
När vi kom fram till Peter så mös jag lite med Enzo (våran ena katt, lång historia varför Enzo & Bonnie bor där, orkar inte skriva det nu)  Sen när jag hade mysigt klart med honom så spelade jag lite Wii och drack Coca cola. Sen kom Peters dotter Frida som bor i London, som kom på besök. Vi pratade & åt jordgubbstårta! Eftersom det var så fint väder igår så tog jag ut Pikachu (våran sköldpadda) Så han fick gå ute på gräset lite. Samtidigt som han gjorde det tog jag massvis med fotton på honom & Enzo var jätte intresserad av lilla Pikachu och ville flera gånger komma fram och nosa på han, men ville inte ta risken ifall han skulle göra illa honom.
 
Sen släppte jag tillbaka Pikachu i akvariumet. Sen gick jag ut och hjälpte Peter med att sätta upp ett tält. För han skulle antagligen tälta i helgen.
Nästan precis innan jag och mamma skulle åka hem så kom Bonnie! Så tog massa foton på henne och mös med henne! 
När jag hade mysigt klart så åkte jag och mamma hem.
 
 
♥ Enzo ♥
 
♥ Bonnie ♥
 
♥ Pikachu ♥
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hade tänkt göra en rundtur i stallet där pan står om intresse finns! Kommentera så kommer ni få en rundtur som kommer upp ikväll! <3

2012-06-30 @ 11:07:00
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0