Longering igår, ridning idag

Hej på er! Jag ska bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska hjälpa farmor med några saker. Igår blev det longering med Måne och han gick jättefint med huvudet om man jämför med tidigare dagar! Duktiga killen.. ♥ Jag kände även att han lyssnade sjukt bra på pisken men vi kunde inte jobba med honom så länge för att han var ganska trött i huvudet sedan i måndags.

Idag så får vi se lite på vilket humör han är på men antagligen så ska jag rida honom i paddocken ett tag och försöka träna honom att inte dra ner huvudet hela tiden, men det får vi se hur det går!

Till Måne åker jag runt 3-4, så kommer att vara hemma framtills dess. Ska nog läsa min tidning "allt om dressyr" osv. Men ni får ha en bra dag, så hörs vi!

Kram, Julia!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0