I'm Pride to be a horsegirl

Åh, jag blir så otroligt trött på de som anser att man är töntig eller ser ner på en för att man gillar eller älskar häskar? Det har dock inte hänt mig, men jag vet de som har ansetts som "töntar". Att man är intresserad av hästar är väll samma sak som att vara intresserad av tillexempel fotboll?

Jag förstår mig iallafall inte på er som ser ner på hästintresserade. Det visar bara mer om er än om oss. Ridning är en sport som vilken annan sport som helst.

Till er som är eller har blivit retade över att ni är hästtjejer, ta inte åt er! Var stolta över att ni rider. Hästar är ju de underbaraste som finns! Tänk bara på att ni ska vara stolta över att vara hästtjejer!

Det sista jag ville säga var att jag vill ge ett stort cred till er som accepterar att man älskar hästar och brinner för ridning!


 

 


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0