Hoppning ♥

Min inriktning i ridning är att bli en hoppryttare. Jag har aldrig gillar dressyr för tycker det ser så tråkigt ut bara allmänt. Men alla kan ju inte gilla allt!
Jag älskar att hoppa inom ridningen! Och jag gillar också fart när man rider, tex i galoppen vill jag gärna att det ska gå snabbt, händer dock inte så ofta att det blir så för är lite trångt i ridhuset.
Så jag ska värkligen försöka satsa i hoppning när jag blir lite äldre och vill tävla. Har dock inget mål hur högt jag ska hoppa inom ridningen. Men runt 50-70 cm tror jag nog. Men är inte så jätte viktigt för mig!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0