Det här vill jag bli när jag blir äldre!



Hej, igen! Jag tänkte berätta lite om mina framtidsplaner! Jag tänkte att det kan vara lite roligt för er läsare att läsa. Jag kan trösta er med att jag inte ska göra det här inlägget till något onödigt långt inlägg, nej. Jag tänkte bara skriva lite kortfattat om vad jag vill jobba med, gå på gymnasium, osv. Läs gärna!



Jag har länge gått runt och tänkt och undrat vad jag vill bli när jag blir stor. Jag har alltid tänkt att jag gärna vill jobba med djur. Nu har jag kommit fram till att jag vill jobba med djur, är en sjävklarhet! Nu står det bara mellan hästar eller djur. Jag har fått ett sånt otroligt intresse för hästar, men jag älskar ju även andra djur!
När det gäller gymnasium så finns det gymnasium med inriktining djurpark, som jag självklart skulle vilja gå på. Sedan finns det ju fullt av gymnasium med hästinriktningar, som jag också skulle vilja gå på! Så just nu så är det dem två som det står emellan, kan man väl säga!
När jag blir äldre så skulle jag gärna vilja jobba med hästar, kanske äga ett stuteri och föda upp hästar. Skulle också kuna tänka mig att träna upp unghästar, det vore riktigt roligt! Skulle även vilja jobba utomlands och typ "rädda djur". Ni vet, så som man ser på Animal Planet!

Nu fick ni veta lite om mina "framtidsplaner", hihi.  Har ni läsare några framtidsplaner?



Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0