Dålig variation på bilderna

Den senaste tiden så har inte variationen på bilderna från min (Julias) del inte varit på topp. Det har knappt kommit några nytagna bilder från min del alls. Anledningen till det är att jag, efter att ha haft min systemkamera i 6 månader, tappat bort laddaren till kameran. Klantig, eller? - Ja. Därför så har jag inte kunnat ta nya fina bilder med min systemkamera.
Den goda nyheten är att mamma har beställt en ny kameraladdare till mig, som troligtvis redan kommer på Fredag! Jag hoppas att det inte blir några förseningar, så att jag kan få med mig laddaren upp till Norrland. OM den INTE har kommit tills på Fredag så kommer mamma att skicka upp den, så jag kan uppdatera bloggen med foton under sommaren!
Så nu vet ni varför det inte tas några nytagna bilder med min kamera, utan bilderna tas med Nettes kamera!


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0