Ang. Den dåliga uppdateringen från oss

Glad chey på bilden!
Hej på er! Är hemma från stallet nu, tänkte berätta mer om hur det var i ett inlägg lite senare! Det som jag tänkte prata om nu är uppdateringen. Vi ber verkligen om ursäkt för att uppdateringen har varit usel, men vi ska försöka att förbättra den! Jag har försökt att blogga så ofta jag kan, men ibland räcker tiden helt enkelt inte till. NÄR jag har tid så ska jag istället börja göra framinställda inlägg till de gånger jag själv vet att jag inte kommer kunna uppdatera.
Nette vet jag egentligen inte varför hon inte uppdaterar, men jag antar att hennes tid inte häller räcker riktigt till. Vi ska definitivt försöka att förbättra uppdateringen på bloggen, för vem vill läsa en blogg utan bra uppdatering?..
Inte jag iallafall!
Så nu vet ni lite varför, men att vi ska bättra oss!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0