Uppdateringen är hemsk!

 
 
                                         
 
Hej!
Jag ber så hemskt mycket om förlåtelse för vår hemska uppdatering i bloggen! Jag har inte kunnat uppdatera under en vecka då jag inte har någon tillgång till dator & så har jag haft fullt upp med Måne. Jag vet faktiskt inte alls  varför Nette inte har uppdaterat bloggen, som jag trodde. Jag har inte hört av henne sedan hon var i Dalarna heller. Jag hoppas i vart fall att hon snart sätter igång & blogga! 
 
Med mig är det i vart fall jättebra! Jag har det verkligen hur bra som helst med Måne & hästarna. Hela dagarna spenderas där, kan jag lova! Hittils så har jag varit på gården och hjälpt till med en hel del saker & självklart spenderat mycket tid med Måne! På dagarna så brukar jag motionera honom cirka två gånger om dagen men inte ridit honom ännu. Ikväll så blir det nog i vartfall uteritt för vår del, om det inte börjar spöregna förstås... ;) Och nej, inget föl ännu. En av hästarna, Tardee, är dräktig så förhoppningsvis så kommer ett föl snart och då blir det ännu mer jobb! Kul! 
 
Annars har det inte hänt så mycket utan vi tar dagarna som dem kommer.. ;) Jag kan tyvärr inte lova er någon vidare uppdatering i fortsättningen häller utan jag hoppas verkligen att Nette kan uppdatera bloggen så vi inte förlorar alla läsare! Uppdateringen kommer annars att dra igång efter sommarlovet, det vill säga om några veckor! Tills dess så får ni ha det så bra! 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0