Tisdag idag!

 
Hej & godmorgon på er! Idag är det somsagt vad tisdag & det var från början tänkt att jag och mamma skulle åka till kolmården idag, men med tanke på vädret så blir det antagligen inget av. Vi kommer säkert att hitta på någonting så därför kan jag tyvärr inte lova någon toppen uppdatering mer än dem inlägg som jag har ställt fram. Jag antar att ni förstår att jag inte har någon lust att sitta inne varje dag & skriva inlägg utan jag försöker hinna med lite både och! Åtta inlägg per dag är väl ändå inte helt fel?..
 
Framåt dagen så kan jag iallafall försäkra er om att vinnaren av tävlingen kommer att publiceras så håll ut några timmar till, hihi!  Vi hörs snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0