Tisdag åker jag!

Jag och Tardee ♥
 
Japp, äntligen! På tisdag åker jag till Dalarna då! Ni har ingen aning om hur mycket jag saknar att vara där uppe. 
Jag har inte börjat packa någon ting (wops!) så kanske är tid för att börja packa snart då! 
För har lite problem när det gäller att packa, vart jag än ska. För jag brukar alltid veta vad jag ska ta med mig men när jag väl packar så ångrar jag mig, och tar något annat, sen ångrar jag mig igen och tar det jag skulle ha från början. Så håller det på oftast, så ska packa i tid så jag kan hålla på så lite 
 
Det jag oftast brukar göra där uppe med hästarna/ponnysarna som min moster har är olika nästan varje gång!
Men det jag alltid gör är att jag ryktar alla hästar, älskar det ♥
För man märker på dom att dom värkligen njuter av att bli ryktade! Jag blir så glad för att dom blir så glada av det!
 
Varje morgon hjälper jag min moster att ta ut dom till sina hagar (förutom på sommaren, då dom går i hagen dyngnet om)
Hjälper också till med att lägga ut hö till dom i hagarna samt ge dom kvällsfoder och massa mer saker!
Såklart rider jag också! Glömde nästan att säga det, rider på en häst som heter Johanna! Har tyvärr inga bilder på henne... undrar varför? Men ska fixa det den här gången när jag åker upp!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0