Repa på kameralinsen

Om ni undrar varför som det knappt kommer upp några nytagna bilder på bloggen så är det för att min kamera har fått ett stor REPA på kameralinsen! Jag kommer att behöva lämna in den & det kan ta hur lång tid som helst att få tillbaka den! Jag kan ta bilder men det blir ett stort vitt sträck över hela bilden, så den måste lämnas in. Tills dess så ska jag försöka få tag på någon annan kamera som jag kan låna eller så får jag ta bilder med mobilen. Så nu vet ni varför det tråkigt nog inte kommer in några nya bilder på bloggen! :(
 
Ser ni repan? 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0