planer för idag, på dagen ♥

 
Ska ta och sova nu *gäsp* Jag har ställt fram några inlägg men ska såklart också blogga på dagen.
Tänkte också berätta om min dag idag. (för klockan är över 00.00)

När jag har vaknat och fixat mig och så, ska jag måla naglarna (om jag orkar) 
Sen ska Julia ringa mig! vi ska antagligen hitta på något och göra! (wiii längtar!) Känns som det var flera månader sen jag träffade lilla Julia, men är bara 3 veckor!
För imorgon så åker jag till Dalarna och är där, vet inte riktigt... Men då kommer jag inte kunna träffa henne.
Men sak samma... Jag och Julia ska göra någonting. 
 
Vid 4 kommer mamma och vi ska gå och jag ska få ta en spruta.
När jag kommer hem MÅSTE jag packa! Jag skrev förut att jag är väldigt seg när det gäller att packa & jag sa att jag skulle börja packa i tid, jo det gick ju bra! NOT!
Så måste värkligen packa imorgon. Sen ska jag bara njuta av livet ♥
 
~Hur ser era planer ut för idag~
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0