Nettes inlägg! ♥

Bjuder på den!
 
Hej alla fina bloggläsare! Förlåt för att jag inte har varit så aktiv idag, men har också ett liv  ( och för lat för att starta datan...♥)
 


 Hoppas ni alla mår bra, själv mår jag fint fint! Har haft en väldigt skön dag, har bara varit hemma om fixat & donat lite! Men blir lite små irriterad på mig själv, när det är fint väder ute så vill jag inte gå ut.
Om vi säger att imorgon vill jag gärna gå ut och göra något med någon då kommer det vara regnit eller något liknande väder, så har lärt mig från och med idag (HAHA!) Om det är fint väder, passapå att gå ut och göra något för imorgon kommer det säkert vara ushhh väder!
 
Fast tycker det knappt finns något att göra i stan utomhus, därför vill jag verkligen flytta ut till landet! Och mamma sålde just landet Jippi, NOT!
Tycker verkligen inte om att bo i stan. Längtar tills jag kan flytta eller att någon av mina föreldrar flyttar till landet!
 
Vet inte varför jag skriver detta inlägg igentligen, men what you gonna do?
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0