"Min Häst"

 
Hej! Det är en hästtidnig som jag alltid har gillat. Den heter "min häst", Dom flest vet redan vad det är för slags tidnig, hästtidnig 
 
Min häst har oftast 2-3 tecknade serier, vilket jag gillar! Dom har också massa fakta om olika saker dom angår hästar. Jag brukar aldrig läsa det för det är så mycket text. Det är runt 2-4 sidor med bara fakta om hästar, men det är ett tips till er som värkligen vill lära er mer om hästar!
 
Sen är det mina favorit serier i tidnigen! Mulle ♥ Haha, jag älskar Mulle serierna, dom är så roliga och Mulle är så gullig! Mulle serieran handlar om en liten ponny som alltid hittar på något bus, och hans ägar blir inte alltid så glad på han 
 
 
Så Min häst, är ett tips till er som vill läsa roliga häst serier eller lära er mer om hästar!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0