Måne

Hej allihopa & godmorgon! Eftersom att vi på stallflickornas har fått en hel del nya läsare så tänkte jag berätta lite om Måne som jag skriver om lite titt som tätt. Ni kanske undrar om han är min egen häst, foderhäst, sommarhäst eller liknande.
 
 
Måne är en fem-årig hingst, D-ponny. Måne har jag fått hyra från en ridskola uppe på mitt landställe. Måne har jag under hela sommaren hos min granne som har en hästgård. I bloggen så kommer ni under sommaren få följa Måne utveckling framförallt, men även min. Han är såpass ung & därför så tränar jag honom ibland annat longering & tömkörning! 
 
 
Måne är världens gosigaste häst & det säger jag inte för att han är min sommarhäst utan för att han verkligen är gosig! Ibland kan han faktiskt bli lite för närgången, men han menar ju bara väl! Sötnosen... ;) 
 
Så nu har ni fått lite snabbt förklarat vem Måne är! 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0