Julia hissar & dissar!

 
Jag kände att jag ville göra ett "hiss & diss"- inlägg, så här får ni läsa om dagens hiss & diss! ↓
 
Dagens HISSAR: 
 
♥ Att jag snart åker upp till landet & får ägna hela tre veckor med fina sommarponnien Måne!
 
♥ Att jag om inte allt förlänge åker till Rhodos! Den 23:e September så går flyget från Arlanda, alltså om nio veckor!  30 grader i skuggan är ju inget som man tackar nej till så jag längtar verkligen helt sjukt!
 
♥ Att så många har anmält sig till våran bloggtävling! Det är jätteroligt verkligen & snart så kommer tävlingen faktiskt att avslutas kan vi lova! Så håll utkik! :)
 
Dagens DISSAR: 
 
♥ Vädret får verkligen en stor diss! Regn, regn, regn & mer regn! När ska det ta slut egentligen!? Åh, ingen varm sommar direkt...
 
♥ Att jag inte har några bloggidér över huvudtaget! Jag kommer verkligen inte på saker att blogga om längre & bloggfantasin är på noll just nu! För två dagar sedan så hade jag fullt med ideer men nu är dem slut, för tillfället! 
 
♥ Att sommaren går alldelles för fort! Snart har det gått hela FEM veckor av sommarlovet? Åh det är ju snart slut, så är det ett år kvar till nästa sommarlov igen? Nej, usch! :(
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0