Julia dissar!

Hej allihopa! Jag måste verkligen bara dissa såkallade "sportridhjälmar". Jag tycker att dem är otroligt fula & jag tycker inte alls att jag själv passar i dem. Sånna ridhjälmar tycker jag faktiskt inte ser ut som ridhjälmar, enligt mig. Jag tycker att samhetshjälmar är de finaste hjälmarna och jag är absolut inte alls för sportridhjälmar. Vissa sportridhjälmar kan vara fina & speciellt på andra. Hjälmen i helhet från dock en stor diss av mig! 
 
~ Vad tycker ni om "sportridhjälmar"? Hiss eller diss från er sida? ~
 

Kommentarer
Postat av: Emz

Sporthjälmar är mycket säkrare än "vanliga" hjälmar, speciellt för oss (jag och de andra tävlingsryttarna) som hoppar höjder och rider i terrängen och rider ut.

2012-07-09 @ 22:11:09
URL: http://terrangritt.blogg.se
Postat av: Daniela

Hiss till gpa och uvex enligt mig :) Men den där var inte så snygg..

Btw, har du gjort din header? :) Sjukt snygg!

2012-07-10 @ 09:25:02
URL: http://powerpony.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0