Hörs senare!

♥ Emma ♥ (Nette i bakrunden)
 
Hello! Glömde att blogga imorse... Oups! Hoppas ni överlevde ;)
Men jag har just plattat mitt hår, och ska sminka mig nu då, för jag och pappa ska åka och hämta mitt id-kort & shoppa lite kläder till mig! 
 
Lite senare i eftermiddag ska jag och mamma kolla på en lägenhet som hon ska flytta in i. Det ska bli spännande och s den! När vi har kollat på lägenheten ska vi antagligen gå ut och äta någonstans. Eller så sitter vi väll bara och pratar :)
 
Om jag hinner när jag har kommit hem från att har varit med momi så ska jag antagligen vara med Frida! Var väldigt länge vi träffade varandra... så ska bli roligt!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0