Hiss eller Diss till Hööks schabrak?

Hmm, hiss eller diss till detta schbrak från HÖÖKS? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag tycker att rosa schabrak är jättesöta, men jag tycker verkligen inte att loggan passade in. Jag skulle kunna sätta schabraket på en liten schetlandsponny, men tveksamt om jag skulle sätta det på någon annan häst. Nja, jag gillar schabraket men loggan förstör det lite på något sätt. En hiss till schabraket är iallafall att den finns i både ljusblå och rosa!
 
Vad tycker ni läsare? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stor diss inte bara för att jag inte gillar rosa, utan mest för det fula märket i hörnet ;)

Svar: Åh, då är vi två om det fula märket i hörnet.. ;)
Julia och Nette

2012-07-11 @ 14:03:59
URL: http://teamcafe.blogg.se/
Postat av: Fanny

HISS!Ascool ju! :D

2012-07-11 @ 22:04:45
URL: http://teamshowriding.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0