Hemma ♥

 
Nu har jag kommit hem från att ha varit på min farmors landställe! 
Det var jag, min storebror & farmor där. Vi har b.l.a spelat kort, fixat i hennes rabbatter, jag har cyklat ca 7-8 km, solat, osv.
Det har vart jättemysigt och vi hade väldigt fint väder alla dagar utom idag... men är nöjd iallafall! 
Fast det var skönt att komma hem, förutom att mitt rum ser helt förstört ut, måste städa...
 
Igår så kollade vi på filmen "Bad Boys 2" och gud vad jag skrattade, jag började gråta för den var så himla rolig!
Vi kollade också på den första filmen dagen innan (i onsdags). Den var också rolig, men 2:an var MYCKET roligare tyckte jag! Så är ett tips till er som vill se på en actionfilm/komedi.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0