Häst Bilder

Ett av dem "fina" exempelbilder på när jag fotar mig själv och hästen!
 
Hejsan bloggläsare!
Vi som bloggar om hästar (eller liknande) behöver bilder på hästar och en själv.
Jag brukar fotografera hästar själv, det blir dock lite svårare när jag ska försöka ta foto på mig & hästen.
Jag tycker då det är enklare om en kompis eller någon annan tar foto på mig och hästen än att jag ska försöka ta på mig och hästen.
Jag har fått några väldigt roliga bilder på när jag tar på mig själv & hästen.
Fast dom blir MYCKET bättre när någon annan tar på en tycker jag, för då ser man ju hela bilden på en själv och hästen som man står brevid!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0