Godmorgon på er!

God morgon allihopa! Som ni säkert har sätt så har vi just nu en tävling på bloggen som jag hade fullt upp att planera igår, så därför blev det inte så mycket uppdatering från min sida igår. Det är verkligen jätteroligt att så många redan har anmält sig till tävlingen! Ni som inte har anmält er än kan göra det genom att klicka HÄR för att vara med och tävla om en grimma i valfri färg.
 
Idag blir det till att försöka blogga så mycket som jag bara hinner men nu på morgonen så ska jag ställa fram lite inlägg till fram på dagen eftersom att jag och mamma idag ska åka till IKEA. Det blir jättemysigt. Så nu vet ni lite vad jag har planerat och hur bloggningen kommer att se ut idag! Nette kommer förmodligen att uppdatera på förmiddagen men inte på eftermiddagen skulle jag gissa eftersom att hon då åker till sin moster i Dalarna! 
 
Vi hörs senare & glöm inte att anmäla er till tävlingen om att vinna ett grimskaft i valfri fräg! 
 
Jag älskar dig min fina Måne ♥
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Skoog

Awe, SÅÅÅÅÅÅÅ gulliga! :D

väldigt fin blogg!

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir! :')
Julia och Nette

2012-07-10 @ 12:29:25
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0