Godmorgon, bloggläsare!

Hej & godmorgon på er! Ganska tråkigt att alla mina rubriker på morgoninläggen ser likadana ut, menmen. Idag så ska jag och mamma åka och sola och bada, sedan sova över hos våra kompisar! Jag har som tur är hunnit med att ställa fram en hel del inlägg så ni kan räkna med bra uppdatering! Jag vet tyvärr inte hur uppdateringen kommer att vara imorgon då jag inte hunnit ställa fram några inlägg, men jag ska försöka att ställa fram från iPhonen så att ni inte blir helt utan inlägg... :) Den dåliga uppdateringen igår var faktiskt ett undantag, promise!
 
Nä, nu ska jag äta frukost, packa ihop mina saker som jag ska ha med mig, fixa mig iordning och kolla på Desperate Housewives så jag får väl sluta blogga nu om jag ska hinna med allting, hihi! Ha det bra, så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0