Fakta om mig!

 
Tänkte göra ett litet test som handlar om mig
 
Ditt namn: Nette
Hur gammal är du?: Jag är 14 år
Vilken ögon färg har du?: Brun/gröna
Vilken är din naurliga hårfärg?: Brunt
Är det något som du inte gillar med dig själv?: Japp, tyvärr...
Är dina föräldrar skilda?: Japp, dem skilde sig sommaren 2010.
Vilket färg är ditt rum?: Rosa, men jag vill måla om & jag ska göra det i höst, för då ska hela mitt rum få en makeover! 
Brukar du använda smink, om ja, vart?: Inte när jag bara är hemma, men om jag ska gå ut så yes!
Gillar du djur?: Nej, jag bara ÄLSKAR djur!
Om du gillar djur, vilket är ditt favoritdjur?: Jag älskar nästan alla djur, så alla 
Vilken skostorlek har du?: Storlek 39-40
Går du på någon sport, isåfall vilken?: Japp, ridning såklart!
Hur många olika sporter har du gått på under ditt liv?: Hmm... Jag kommer bara på tre, trodde det var fler.
Vilken är din favorit mat?: Thai mat! ♥
Har du någpn pojkvän?: Nej men vill ha, men livet har bara börjat 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0