Det är okej att ha motgångar

 
       
 
Alla har säkert haft motgångar någon gång i livet? Jag tycker faktiskt att det är helt okej att ha motgångar ibland. Jag tror att man måste få vara nere & låg ibland och låta livet ha sina motgångar för att orka vara stark i längden!
 
Jag har gått igenom saker som ingen ska behöva gå igenom & haft motgångar i livet, men det är bra nu! Jag var svag, men är stark igen! Det kan handla om en sådan sak som att du har kommit på en dålig placering när du tävlat med din häst, så är det okej att vara låg. Det är dock väldigt viktigt att inte deppa ihop totalt för att livet har motgångar. Livet blir bättre! Tänk inte att du ska behöva hålla humöret uppe för andra, då blir det 100 gånger värre!
 
Så det jag ville komma fram till var att: Det är okej att ha motgångar i livet - men livet blir bättre.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0