Dålig uppdatering!

 
Hejsan! Jag är ledsen för att jag inte hann uppdatera någonting igår eller idag. Som tur var så han Nette slänge in ett litet inlägg igårkväll! Jag har varit hos min mormor och hälsat på och har helt enkel inte haft tillgång till dator eller internet förutom på iPhonen.
 
Igår så var jag med mamma hos min mormor hela dagen och så sov vi över där tills idag. Idag så har jag variot på HÖÖKS & just nu så är jag med en kompis! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg till er! :) När jag kommer hem så ska jag packa inför imorgon då jag ska åka till min älskade Måne & mitt land. Sedan så ska jag också försöka att ställa fram massor av inlägg medans jag är borta i Norrland! Nette kommer uppenbarligen hem på torsdag från hennes moster så jag får ställa fram väldigt mycket inlägg fram tills dess. Det blir säkert bra iallafall!
 
Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0