Dålig uppdatering från oss båda

 
Halloj! Hur är det med er? Jag hoppas att ni mår bra. Med oss är det iallafall bra! Ni kanske har undrat med tanke på att bloggen inte har uppdaterats på ett par dagar. Nette har ju somsagt varit hos sin farmor och för mig så har blogg.se helt enkelt inte fungerat! Jag hade tänkt att maila blogg.se ikväll, men nu så fungerar det helt plötsligt! Jag antar att det har någonting att göra med att dem har gjort om blogg.se som det strular eftersom att jag vet fler som har haft samma problem under de senaste dagarna!
 
Nu är jag iallafall hemma i Stockholm & kommer att vara ifrån min Måne i hela två & en halv vecka (!!!). Ska i vilket fall som helst försöka ha det roligt här, även om jag saknar killen enormt. Har ganska mycket planer, men jag kommer i vilket fall som helst försöka uppdatera bloggen som vanligt under tiden här i Stockholm! Vi hörs senare.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0