Bonde livet!

 
 
Hej sötisar! Jag hoppas att ni uppskattar Julias bloggande, själv tycker jag att hon gör ett toppen jobb! Själv njuter jag av varje minut som jag är i mitt älskade Dalarna! Haha, jag vill inte komma tillbaka till Stockholm... Nej då ;) Jag har inte hunnit rida än för att det är så dåligt väder, regnigt nästan hela tiden! Jag hoppas såklart på att det blir fint väder. Så jag håller tummarna för det! Jag har ändå myst med hästarna & såklart fotat dom ;) Jag och min kusin har även ryktan 2 ston var & jag ryktade Emma & Nette! Har såklart mockat också, annars har jag fixat och donat i stallet. Vi har hälsat på min andra kusin som har 5 hundar nu. Sist när jag va här i dalarna så hade hon 3 hundar. Men nu har det kommit 2 nya! Har fotat dom med, tänkte visa er dom när jag kommer hem :) Vi har gjort andra saker också. Jag tar det lite snabbfattat: myst med alla deras får som har blivit ny
klippta idag :), fixat i trädgården, byggt om fårhagen, fiskat, gått på loppis och massor med fler saker! Vi hörs!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0