Bloggtips!

 
Åh, jag måste verkligen tipsa er om en superblogg! Jag var inne och kikade på några hästbloggar & lyckades kika in på denna underbara blogg vid namn http://teamjumpers.se/. Jag brukar inte vara så jättemycket för bloggar som har just intriktning hoppning, med tanke på att jag inte är jätteintresserad av hoppning men deras blogg har något speciellt!
 
http://teamjumpers.se/ ägs av två tjejer som är 16 och 17 år gamla vid namn Malin och Maja! Maja har en häst på foder som hon skriver om medans Malin har två ponnysar som hon tävlar med! Ena hästen ligger hon just nu med på  LA/LA+5 nivå! 
 
I deras blogg så får man följa deras utveckling med deras foderhäst/ponnysar, "hiss/diss-inlägg", åsiktsinlägg, osv! Jag tycker absolut att ni ska kika in på deras fina blogg genom att klicka HÄR!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0