Äntligen hemma!

 
 
Hej, våra fina bloggläsare! Äntligen hemma är allt jag kan säga! Dagen har somsagt spenderats på stranden med mamma och våra kompisar! Jag gjorde ett jättelångt mobilinlägg där jag skrev om dagen, men som inte har publicerats!? Åh, jag är ledsen för att det inte har blivit någon vidare uppdatering, men jag är somsagt varit på stranden & försökt att bli brun & gissa vad? Jag lyckades faktiskt, men jag brände mig också! Ingen skön känsla alls kan jag verkligen försäkra er om! 
 
Nu blir det till att blogga, blogga, blogga OCH avgöra tävlingen som ni får reda på resultatet av imorgon, så LYCKA TILL! Vi hörs! 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Sugen på att göra en gästblogg som kommer upp när jag är bortrest? Maila din gästblogg till [email protected]. Läs mer på : http://isisbrudarna.blogg.se/2012/july/gastblogga.html
KRAM

2012-07-16 @ 22:49:53
URL: http://isisbrudarna.blogg.se/

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0