sista ridpasset med denna grupp

 
Hej! Idag är det som ni vet måndag, vilket betyder att jag rider! :) Det är nämligen såhär att nästa termin ska min grupp bli omgjord till en dressyrspecial. Vilket betyder att jag måste byta grupp för vill inte hålla på med dressyr. Så jag kommer rida på fredagar istället. Men till saken som jag ville komma till är att idag är den sista ridlektionen med min grupp, efter jul och nyår splittras min grupp :( För Jul & nyår är detta år på måndagar.
 
Jag har för mig att vi skulle rida två och två. När man rider brevid varandra osv. Jag har lite hjärnsläpp vad det heter, haha, men ni förstår nog ;) Ska bli roligt för var nästan 1 år sedan jag gjorde det senast, då jag hade Glitz. 
 
Det är nästan första gången som jag inte "önskar" någon. Så vi får se vem jag får, måste gå nu men hörs senare! 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Westberg

Hej!
Jag heter Karro Westberg och driver gotlands största hästblogg.
I somras medverkade jag i ponnyakuten 4. Dock bara på castingen.
Anledningarna var massor. Jag kunde inte lasta henne, leda henne klokt, hämta henne i hagen, rida henne då hon bara sparkade så vi aldrig kom av gården osv osv. Vår resa har vart tuff. Vi har kämpat från inget till där vi står nu.
Hon kunde inte svänga, galoppera osv osv. Nu funkar det mesta bra. Vi hoppar 110 på träningar, tävlar 100cm och dressyren går helt okej. Dock har vi bett problem som vi försöker hitta lösningar på, vilket vi försökt i två år.
I årsskiftet börjar ponnyakuten sändas och då kanske jag syns i rutan.

Målen med min D-ponny är SM 2015.

Hoppas min blogg verkar intresant och att du vill följa bloggen i vår resa till toppen!
FÖRLÅT ifall du inte gillar reklam!
KRAM!

2012-12-17 @ 18:45:53
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se
Postat av: Isa

söt ponny :)

2012-12-18 @ 21:31:11
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0