rida på islandshästar!

På söndag ska jag & Moa åka till någon av hennes kompisar och dom äger islandhästar, och då ska jag få rida på dom :) Ska bli hur kul som helst! Ni anar inte, haha!
 
Har aldrig ridit på en islänning, det här blir min första gång. Hoppas det kommer bli kul, men det blir det säkert för får rida, haha! Jag vet iallafall att det är dom som har 4-5 gångarter, skritt, trav, galopp, tölt och pass :) Allt jag vet om islänninger.. :( Får ta reda om lite mer om dom, annars får jag säkert lära mig när jag väl ska rida!
 
Googel bild ↑

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg ni har:)

2012-12-29 @ 16:46:52
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0