Nu är det jullov!

 
Nu är det äntligen den 21/12, då vi får jullov! Sjuuuukt skönt att äntligen få ha lov. Och om 4 dagar åker jag upp till Dalarna! Wiiihuuu, ska bli super-mega roligt! :D
Dock kommer jag antagligen inte spendera mycket tid framfrör datorn, men kommer säkert bli något inlägg under dagen. Ska försöka ställa fram så många inlägg det går åt er nu, ifall jag inte kommer orka blogga eller så..!
 
Kom just på att jag inte kommer få träffa Tobbe liten, någonting då under lovet. Jag älskar Tobbe, men jag vill häldre vara i Dalarna. För har längtat så mycket, men vi kommer ses när jag kommer hem Tobbe!

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Sv: Tack! :) Fin blogg ni har! :)

2012-12-21 @ 18:33:23
URL: http://Ziro.blogg.se
Postat av: Moah Svantemark ♥

Svar: tack!

2012-12-21 @ 20:10:46
URL: http://moahsvantemark.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0