livet leker ibland..

... och just nu gör den det, för jag är i mitt älskade Dalarna! :D
 
Tyvärr orkar jag/hinner inte med att blogga, för det händer saker här uppe hela tiden. Så det bli inte mycket dator för min del dom två kommande veckorna. Ska försöka göra mitt bästa!  Jag vet tyvärr inte varför inte Julia har bloggat... :(
 
Tänkte att jag ska berätta min dag idag, så att ni får läsa någonting ;)
 
Jag och min kusin Moa gick upp runt halv 10. Då vi gick ned till stallet och släppte ut hästarna. När alla hästar var i hagen gav vi dom hö. Sen gick vi in och åt frukost, sen hoppade vi in i bilen och åkte in mot stan och handlade lite. Moa hade fått massvis med presentkort på lite butiker, medans jag bara köpte lite små saker.
 
Runt ett kom vi hem, då vi mockade och gjorde lite små sysslor i stallet tex, hämta ner balar från höskullen, soppade osv. Sen kom vi på att vi skulle ut och åka längdskidor så vi var ute i 45 minuter, och fy vad trött jag blev, haha ;) Märks att jag bor inne i stan, då jag inte rör på mig lika mycket som Moa. För hon var knappt andfådd.
 
När vi kom tillbaka åt vi lite, sen körde vi lite Wii. Sedan chillade vi ganska mycket. Efter några timmar var det middag. Nästan direkt efter middagen gick vi ned och tog in hästarna. När vi kom in igen målade vi naglarna och kollade lite på tv. 
 
Vi har precis varit nere i stallet igen för att ge dom kvällsmat. Gav också Emma (favvo hästen) en gran bit, hihi! Då har hon någonting att leka med under natten, för hon blir ganska lätt uttråkad :) 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0